הגדרות בנומרולוגיה

שנתון

מייצג אנרגיה שפועלת על האדם מבחוץ. גורל ששולט מבחוץ. האנרגיה שהאדם בא איתה מחיים קודמים.

הקארמה שלו.

 

מספר השנה

הגורל הפועל על האדם - תיקון חשוב של האדם.

 

יום הלידה

השפעתו חיובית בעיקר. עוזר, מייצג את המתנה, את העוצמה דרכה רוצה האדם לבטא את עצמו ואת הישגיותו..  מרכיב חשוב בבחירת מקצוע, עיסוק של האדם.

 

מערכות יחסים

מראה על התמודדות במערכות יחסים . מה חשוב לאדם ומניע אותו ומראה מה התיקון הספציפי של האדם במערכות יחסים.

 

חודש לידה

מייצג את הבעיה, את הילדות, את המטענים התת הכרתיים אשר יהיה על האדם להתמודד איתם ריגשית.  הקשיים שהאדם מביא איתו מילדותו.מה מעכב אותו ומקשה עליו לבצע.

 

גיל גורל

הייעד המעשי שהאדם הולך אליו  מהשנתון,. הנתיב שעל האדם לעבור עד הגיעו לגיל הגורל.  תקופת הייעוד/הגורל.

 

מספר הגורל

התכלית. ההגשמה הסופית של כל נשמה. (זה נמשך כל החיים, כאשר את ההגשמה מתחילים לראות כשמגיעים לגיל הגורל.). – מגיל הגורל - מתחילים להגשים את המהות של מספר הגורל.

 

מספר השם המלא

 הייעוד הרוחני. הדרך בה האדם יצטרך לחיות את חייו, ההזדמנויות אשר ייפגוש,  דרישות החיים ממנו, דרישות האחרים ממנו, סוג העבודה שהאדם יתקל בה, סוג האנשים אותם  ייפגוש,  השליחות הרוחנית שלו.  זה מה שהאדם חייב לעשות,  דרישות מספר השם המלא – מלוות אותו כל חייו.  לא ניתן  לדלוג ,לעקיפה ,או להכחשה. לפעמים זה כוח עליון אשר מפקד על מהלך חייו. מספר השם נרכש ומתעצב במשך החיים.אדם לא נולד עם המהות הזאת! עליו להגיע לזה במשך חייו. לפעמים מתבצעת סטיה מהמטרה.

 

 מספר התנועה

הוא שאיפות הלב הפנימיות של האדם. הדחפים הנסתרים.  החיפוש העצמי שלו. הדברים שלעיתים אין פנאי וזמן להם ועבורם,  ולכן הם מציקים לאדם מבפנים. זהו הרצון הפנימי, ללא תלות בהשפעה חברתית, או רצון המשפחה עבורו.  זוהי משאלת הלב הפנימית של האדם.  אשר במהלך החיים הוא עלול לחוש בחסרונה.

 

מספר העיצור

התדמית החיצונית אותה מציג האדם כלפי חוץ.  ככה חווה אותו הסביבה. אין לאדם שליטה בהצגה חיצונית זו, בין אם בחר בה במודע ,או שלא במודע. הוא נאלץ להציג תדמית זו, כי היא דרך התקשורת של האדם עם הסביבה.  לכן חשובה הרמוניה בין החיצוני לפנימי.

 

מספר השם הפרטי

אנרגיית ה"אני" הפנימי והחיצוני - של האדם. זהו הכלי שדרכו רוצה האדם לחוש הכי קירבה לחיים.  זהו חבל הטבור דרכו רוצה האדם להתחבר לחיים.  הצורך האישי,הפנימי העמוק שלו.  לכן הוא יוצר אנרגיות של הזדקקות .(צורך).

 

ספרת האחדות בגיל האדם

מייצגת את מה שהגורל מצווה,- מנחית,- על האדם. (נבדק מול השנה האישית).

 

שנה אישית

האנרגיות שעומדות לאדם, בשנה הנוכחית ובכל שנה ושנה , מיום הולדת אחד ליום ההולדת הבא. לכן השנה האישית שונה מאדם לאדם.  קיימות  9  שנים אישיות - בעלות אנרגיות שונות ,המכתיבות מה יקרה במשך השנה. (ראו- חיזוי עתיד)..  על כן בשנה האישית – האדם מקבל הזדמנות למשהו אחר.