למה זה קורה לי??

בשיטוטיי אחר המנוחה הנפשית והמודעות העצמית, הגעתי להכרה, כי האדם מזמן לעצמו - באנרגיות שהוא מקרין על עצמו ועל סביבותיו - את הטוב ואת הרע שבחייו.

ומאז,כבר שנים, אני משתדלת לחשוב באנרגיות חיוביות.ולאפשר לכל אחד למצוא אצלי כף זכות. להאמין בטוב,  לפרגן, מילה טובה או מחמאה, כשאני נפגשת עם אנשים.

להוסיף חיוך גדול ואם ניתן, לחבק חיבוק גדול מכל הלב והנשמה..

אין זה סוד, קיים חוק קוסמי הקובע, שדומה מושך דומה. כלומר: כשאני מחייכת - העולם מחייך אלי.  וגם כאני עושה משהו רע - אני מקבלת בתמורה, משהו רע, כלומר בבומרנג.

ולכן,   מעטים סיפורי סינדרלה, שכן, בד"כ, עשיר מתחתן עם עשירה, ועני עם ענייה.

וכאן, אני שולחת  איחולי צידה לחיים, כלומר, מזון לנשמה, שהוא הכרחי בעיניי ומוגש לכם ממני באהבה, והרשות נתונה להשתמש בזה בחכמה.

 

כדאי – חכם וחשוב: לסנן  במסננת החיים  - את הרע, המאכזב, והמעציב. ואת אותם גרגירי טוב, המתגלגלים תמיד בקרבתנו - להרים, לאסוף, לאמץ באהבה - וללכת איתם תמיד קדימה. לדעת -  כי החיים הם מסכת של אירועים הנרקמים בתכים שונים על ציר החיים.

חיים שבהם שזורים אירועים צפויים ואירועים מפתיעים שקורים.

החיים הם הפתעה אחת גדולה, הם שרשרת של שמחות, אהבה ואושר, אך גם של עצב, של כאב, ייסורים וגעגוע.

 שורה של התחלות ושורה של סיומים, פרידות וניתוקים, אך גם קשרים וחידושים. החיים הם לפעמים ייאוש וקיפאון, אך גם אתגר, תקווה, התקדמות והתחשלות.

 תערובת של ניחוחות טובים - וגם דוחים.

 והמוטל על כל אחד מאיתנו-- לקחת לעצמו את מה שמתאים לו. את מה שיוליך אותו זקוף קומה - ויעשה אותו מאושר. ועם אותה מודעות - לחבק חזק חזק את מה שיש. ולמדוד כמה  הצליח עד עכשיו, וכמה יש ויש.

 ללכת עם כוחנו – קדימה,  כשדרכנו מרופדת בביטחון עצמי ,חשיבה חיובית, שביעות רצון  ואהבה  ולהוציא לפועל את כל חלומותינו ומאוויינו....

 

אבל, לצערי, במציאות  לא תמיד כך. רבים מאיתנו, מתנגשים עם אנשים ובעיקר עם הקרובים לנו, לעתים קרובות,  לחלקנו אף באופן יומיומי.
אנחנו אוהבים אותם מאוד, אבל לפעמים הם מכעיסים כל כך עד שאפשר להתפוצץ!

אבל אנחנו הרי לא אוהבים לריב, ולא רוצים להגיע שוב ושוב לכעס ובכי, צעקות, טריקות דלת, אכזבות, צער וייאוש.

  לפעמים הדבר הקטן הזה פוגם בחיים שלמים. אנחנו רוצים לנהל תקשורת טובה, נעימה, זורמת, לקבל ולתת ביקורת ברוח טובה, לעזור לאהובינו ולדעת שהם מעריכים את עזרתנו.

אז למה זה לא קורה? למה עוד פעם נפלנו לריב סוער?

ובכן, מה שצריך בעיקר לברר, לבדוק  ולהבין : מה קורה כאן בעצם?   להבין:  למה זה מכעיס כל כך?  ולדעת מה לעשות כדי לא להתפוצץ ולהצטער.

בעזרת כלי הנומרולוגיה וכלים נוספים כמו קלפי אימון או  על פי צורך אפילו קלפי טארות, אני מסבירה לכם על האופי שלכם ושל  האדם האחר, בין אם זה בן זוג, ילד מתבגר, חבר, עובד וכו', מציגה בפניכם את שפת התקשורת הבלתי מילולית, האנרגטית, שמניעה אותו, הוא פועל באמצעותה.

מראה לכם את ההבדל שבין אופן החשיבה וההתנהגות שלו לזה שלכם, ומציעה לכם דרכים להתנהלות נכונה מול אותו אדם.

התנהלות, שתביא לתוצאות חיוביות ולתקשורת טובה ואפקטיבית ביניכם....

בשיחה ממוקדת, אתם מקבלים טפול במקום, או, הכוונה לטיפול, או לשינוי התייחסות כלפי האדם אתו אתם רבים שוב ושוב.

מקבלים הדרכה ורעיונות פשוטים וקלים ליישום  והנחיות איך ליצור קשר טוב יותר - על ידי שימוש מושכל בחוזקות של כל אחד.

כך אתם פותרים אי הבנות, תקשורת לקויה ואפילו מצבי משבר ביחסים בין בני זוג ממש לפני פירוד. או אפילו שרוצים לגשר ביניהם למען הילדים ועצמם, אפילו אחרי גירושין, חו"ח.

מאחלת לכם רק טוב.

שמי רות לן, מומחית לתקשורת בינאישית משופרת בין אנשים. מומחית לשיפור מערכת היחסים הזוגיים, ויחסים בין בוגרים להורים. ולהכרות של כל אדם עם עצמו.

רות לן

נומרולוגית טיפולית מקדמת תוצאות

מאבחנת פוטנציאל מולד ואירועי חיים, מכוונת בכלים נומרולוגיים ואחרים.

מומחית לתקשורת בינאישית משופרת בין אנשים. מומחית לשיפור מערכת היחסים הזוגיים, ויחסים בין ילדים ובוגרים להורים. ולהכרות של כל אדם עם עצמו.

לקשר: נייד:   052-2257800    אימייל:     ruthlanbiz@gmail.com